Pages

Wednesday, December 19, 2012

my 22nd birthday

dgn lafaz syukur..Alhamdulillah, ya Allah. aku masih lagi bernyawa sehingga ke saat ini. Sudeh 22 tahun rupanya aku kat dunia ni. ngeh3~

As usual, nothing special happened on my birthday. dan aku bukanlah jenis yg celebrate birthday mcm org lain..siap partyyyy.xde nya weyh. baru beberapa kali je aku celebrate birthday. naif x? xpon. muahahaha. 

Dulu, celebrate birthday pon setakat tukar2 hadiah ngn kawan aku je, Emi. Sebab birthday dia dekat2 dgn aku, 18/12. Selalunya birthday kami jatuh pada hari cuti sekolah. Jadi, time tu ktorang akan jumpa dan bagi hadiah kat masing2. sweet je.. :)

Then, dekat matrix sekali. Kawan aku, Timah ngan Ika put a prank on me. Depa siap buat masterplan ngn roomate aku, Zetty, Husna and Niza baling telur + minyak kat muka aku. Habes bau telur melekat kat badan aku 3 bulan. Overrr kau...terharu sampai nak nangis. HAHA

Dekat U pon sekali jugak celebrate. My dearest housemate, Erk, Ana, Rene, Fariha and Ain once again put a prank bila baling tepung, conteng kat KePop poster aku. Dan dapat Smurfette comelll! dorang sangat sporting. and I love them!

Dekat rumah pon sekali je celebrate. bila mak aku buat2 x ingat aku punya birthday. aku punya la sedih x hengat. tiba-tiba atas meja nampak ada kek. wow! aku terharu sampai berair mata. hehe

Terima kasih kepada yg masih mengingati diri aku ni. walaupun aku pon. kadang2 bukan nk ingat birthday org, harapkan Facebook je. walaupun xde celebration or what, cukup lah dgn wish yg mendoakan hidup aku dirahmati Allah selalu. aku harap korang pon sentiasa dirahmati Allah. AMMINN~

22 TAHUN. SATU TITIK BARU. WISH AKU, BIARLAH RAHSIA. HAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment